Recensies

Please check that this widget Google Reviews has a Google Place ID set.

TruePos Journaal

Met geen actieve transactie en een bediende met de juiste rechten; klik in het hoofdmenu op en daarna op het tabblad “Journaal”.

De bon van de laatste afgesloten transactie van de gekozen startdatum, indien aanwezig, wordt getoond. In het blok “Filters” kiest u een andere datum. Klik op In het blok “Filters”. Gevonden transacties worden getoond in het blok “Gevonden”. Indien er voor een bepaalde datum binnen de ingestelde periode geen afgesloten transacties zijn geweest, wordt dit aangegeven in het blok “Gevonden”met als bediende de omschrijving “Geen omzet”.

Standaard worden transacties getoond als de klantenbon, een klantenbon is altijd geconsolideerd en regelcorrecties zijn al verwerkt. Kies in het blok “Toon bon als” de optie “Registratie” en nu worden de registraties van de geselecteerd transactie getoond, nu kunt u eenvoudig b.v. correcties uitgevoerd door een bediende vinden.

Klik op “Afdrukken”en de klantenbon van de geselecteerde transactie wordt afgedrukt. Omdat dit een kopie is wordt de tekst ***Kopiebon*** in de kop van de bon afgedrukt.

Transactiefilters.

U kunt binnen de ingestelde periode het zoeken naar transacties verfijnen. Hiervoor kunt u filters kiezen. De filters worden gecombineerd, b.v. “Correcties” met “Kontant” met de gekozen bediende” Klik op voor het wissen van alle ingestelde filters, met uizondering van de ingestelde datumrange. Er zijn de volgende filters:

  • Klant. Toets via het aangesloten toetsenbord:
    • Postcode van de klant of
    • Telefoonnummer of
    • Naam.
  • Correcties. Kies uit de lijst Correcties, de correctie. De transacties waarbinnen correcties zijn uitgevoerd met de gekozen correctie worden getoond in het blok “Gevonden”.
  • Kortingen. Kies uit de lijst Kortingen. De transacties waarbinnen kortingen zijn uitgevoerd worden getoond in het blok “Gevonden”.
  • Betaalwijze. Kies uit de lijst Betaalwijze, de betaalwijze. De transacties uitgevoerd met de gekozen betaalwijze worden getoond in het blok “Gevonden”.
  • In- en uitkas. Kies uit de lijst “In- en uitkas”, De transacties uitgevoerd met de gekozen functie worden getoond in het blok “Gevonden”.
  • Personeel. Kies uit de lijst “Personeel” de bediende, De transacties uitgevoerd met de gekozen bediende worden getoond in het blok “Gevonden”.
    • Kies bediende “Training” voor het zoeken naar “Training-transacties” binnen de ingestelde periode.
  • Bonnummer. Voer via het aangesloten toetsenbord het bonnummer in. De transacties met hetzelfde bonnummer worden getoond in het blok “Gevonden”.
  • Type transactie. Kies uit de lijst “Type transactie” de transactie. Deze transacties worden getoond in het blok “Gevonden”. U kunt kiezen uit de volgende transacties:
    • Directe verkoop. Klant plaatst bestelling en rekent direct af.
    • Tel. order. Klant geeft bestelling door via de telefoon. Rekent af bij afhalen of bezorgen.
    • Tafels. Bestellingen van een tafel worden getoond. Met alle functies als splitsen, groep splitsen, overboeken, terughalen etc.
    • Thuisbezorgd. Geplaatste orders ontvangen via Thuisbezorgd.nl worden getoond.
    • GloriaFood. Geplaatste orders ontvangen via GloriaFood worden getoond
    • Mobilium. Orders geplaatst via Mobilium terminals worden getoond.

Carian BV
Fazantstraat 19
4901AZ Oosterhout

0162-516259
verkoop@carian.eu
Carian EasyTouchPos Gebruikers

KVK: 18073941
BTW: NL813018936B01
IBAN: NL30RABO0115600817

© 2014 Carian. Alle rechten voorbehouden