Recensies

Please check that this widget Google Reviews has a Google Place ID set.

TruePos-Order-Overzicht

Bestellingen geplaatst via GloriaFood, Thuisbezorgd.nl of telefonisch worden getoond in een overzicht. Voor de TruePos Basic klik op het overzicht icoon , bij de TruePos pro wordt dit overzicht altijd getoond.

Orderfilter.

Klik op het type order, in het kader “Bestellingen” worden dan alleen die orders getoond. U kunt sorteren op telefonische, Thuisbezorgd.nl en GloriaFood orders. Klik op voor het tonen van alle bestellingen.

Klantenbon printen.

Via de knop “Klantenbon printen” kunt u de geselecteerde bestelling afdrukken. U kunt instellen dat bij online en telefonische bestellingen de klantenbon automatisch wordt afgedrukt. U stelt dit in via -> Bestellingen in het kader “Bestelsite Opties” bij de opties: “Print direct klantenbon bij ontvangst order”. Ook kunt u een kopie klantenbon afdrukken. Klantenbon wordt afgedrukt via de printer ingesteld in het -> Printers & klantendisplay -> Printers toewijzen -> “Bonprinter “Online en Tel. order”

Werkbon printen.

Via de knop Werkbon printen kunt u de werkbon afdrukken. U kunt instellen dat bij online en telefonische bestellingen de werkbon automatisch wordt afgedrukt. U stelt dit in via -> Bestellingen in het kader “Bestelsite Opties” bij de opties: “Print direct werkbon bij ontvangst order”. Ook kunt u een kopie werkbonbon afdrukken. Werkbon wordt afgedrukt via de printer ingesteld in -> Printers & klantendisplay -> Printers toewijzen -> “Werkbon “Online en Tel. orders”.

Meld start bestelling.

Via deze functie meldt u per e-mail aan de klant dat zijn bestelling wordt bereid. De tekst van de e-mail kunt u zelf vooraf invoeren via : -> Bestellingen

  • Online bestellingen: -> Bestellingen -> Online voor bestellingen ontvangen via Thuisbezorgd.nl en/of GloriaFood.
    • Thuisbezorgd: De TruePos meldt dit aan Thuisbezorgd, die deze status dan aan de klant meldt. Thuisbezorgd stuurt namelijk het e-mailadres niet mee met de orderdetails.
    • GloriaFood: Omdat bij GloriaFood het e-mailadres van de klant we wordt meegestuurd, stuurt de TruePos de melding per e-mail.
  • Telefonische bestellingen: -> Bestellingen -> Telefonisch. In dit geval moet het e-mailadres van de klant wel met zijn telefonische bestelling zijn ingevoerd.1
Bezorger onderweg.

Via deze functie meldt u per e-mail aan de klant dat de bezorger met de bestelling onderweg is voor aflevering . -> Bestellingen

  • Online bestellingen: -> Bestellingen -> Online voor bestellingen ontvangen via Thuisbezorgd.nl en/of GloriaFood.
    • Thuisbezorgd: De TruePos meldt dit aan Thuisbezorgd, die deze status dan aan de klant meldt. Thuisbezorgd stuurt namelijk het e-mailadres niet mee met de orderdetails.
    • GloriaFood: Omdat bij GloriaFood het e-mailadres van de klant wel wordt meegestuurd, stuurt de TruePos de melding per e-mail. De tekst van deze e-mail programmeert u zelf.
  • Telefonische bestellingen: -> Bestellingen -> Telefonisch. In dit geval moet het e-mailadres van de klant wel met zijn telefonische bestelling zijn ingevoerd.1
Geleverd.

Een bestelling via Thuisbezorgd, GloriaFood en/of telefonisch en afgewikkeld verwerkt u via deze functie:

  • Bestelling is opgehaald of bezorgd. Het registratiescherm wordt getoond met de details van de bestelling. U kunt de bestelling niet wijzigen, alleen afrekenen:
    • Contant of Pin.
    • Debiteur. Geef het telefoonnummer van de klant in en klik op . Zonder ingaven op de -knop wordt de order geboekt naar de debiteur van de bestelling. Zowel bij Thuisbezorgd als GloriaFood is het telefoonnummer en het adres van de klant onderdeel van de bestelling, de TruePos maakt automatisch bij ontvangst van een nieuwe klant de klant aan in de databse.
Verwijder order.

Via deze functie kunt u een of meerdere orders verwijderen uit de lijst. Bijvoorbeeld een order welke niet werd afgehaald of kon worden bezorgd. Afgewikkelde orders worden automatisch 1 dag na levering uit de database verwijderd. Niet afgewikkelde orders worden opgenomen in het journaal met als status “Geannuleerd”.

Ontvangen online en/of telefonisch ingevoerde orders worden niet direct verwerkt in de rapportage. Pas nadat een order via de knop “Geleverd” is afgewikkeld, wordt de order in de rapportering opgenomen. Een geannuleerde order wordt wel opgenomen in het journaal en in de rapportering met de status “geannuleerd” maar niet in de omzet. Hiermee wordt het totaalbedrag van een of meerdere geannuleerde orders wel getoond in de rapportering, handig voor de controle.

Carian BV
Fazantstraat 19
4901AZ Oosterhout

0162-516259
verkoop@carian.eu
Carian EasyTouchPos Gebruikers

KVK: 18073941
BTW: NL813018936B01
IBAN: NL30RABO0115600817

© 2014 Carian. Alle rechten voorbehouden